Kontakta oss

Har du frågor eller funderingar?  Tveka inte att kontakta oss.
Gäller ditt ärende en reklamation ? Läs gärna mer här: Reklamation
 

Skicka ett mail
E-post:[email protected];
Vi svarar alltid på mail inom 48 timmar (veckodagar).
 

Chatta
Du kan även chatta med oss när vi är online.
Är vi offline så kan du lämna ett meddelande så hör vi av oss.



 


Var är mitt paket?

När din beställning är på väg så skickar vi en leveransbekräftelse per mail med spårningsnummer/kolli id. Genom att klicka på spårningslänken i leveransbekräftelsen blir du dirigerad till kurirens hemsida och visar den senaste informationen om din leverans. Om du saknar leveransbekräftelse kan du titta i din skräppost (SPAM) 

Hur gör jag om jag vill reklamera en vara?

Ibland händer det dessvärre att en vara inte uppfyller den kvalitet som önskas och då hjälper vi dig självklart att reklamera.
 
Följ nedan steg och komplettera ditt ärende med information så kan vi hantera ditt ärende snabbare:
 
- Skicka ett ärende till oss genom att fylla in formulär som du hittar HÄR
- Vi hanterar därefter ditt ärende så snart vi kan och återkommer till dig så snart vi har fått besked från leverantören.
 
Vi ber dig avvakta då en reklamation kan ta några dagar att få svar på. Vårt absoluta mål är självklart att lösa ärendet så fort som möjligt.
 
Vid en eventuell tvist så följer vi Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer. Har du fått fel artikel skickad till dig eller om varan inte är i förväntat skick, kontaktar du vår kundservice via via mejl på [email protected]. Detta ska ske inom 3 dagar efter att du mottagit leveransen.

Hur gör jag en retur?

Blev det inte riktigt som du hade tänkt dig? Ingen fara alls, vi har 14 dagars ångerrätt .  
 
Ångerätt gäller ej : beställningsvaror, specialtillverkad beställningsvaror som har skräddarsytts särskilt åt dig eller har en tydlig personlig prägel efter dina önskemål (exempelvis bollhav,sängar, madrasser, tapeter, sängar, kanindocka med namn, vägghylla med namn, bokstavslampor, kaninmöbler, hussängar eller någon produkt innehållande specialbeställda mått, färger eller anpassningar).  
 
Såhär hanterar du lättast din retur: 
 
-Kontakta oss på [email protected] och uppge ditt beställningsnummer och vad du vill returnera.
-Vi skickar sedan en returfraktsedel till dig via mail som du kan skriva ut
-Tejpa igen paketet och förpacka det noggrant.
-Lämna in paketet hos ombud. 
-Vid retur tillkommer returavgift som för närvarande är 79 kr för normalpaket. Vid retur av större/tyngre varor så kan kostanden vara högre och vi informerar om detta vid hanteringen av returen  

Alla varor som skickas tillbaka ska vara inslagna och väl paketerade. Returnera alla artiklar med originalförpackning och ev. märkestags och paketera varan så att varans originalförpackning inte skadas. Du får inte tejpa eller klistra något direkt på produktens originalförpackning.

exempel på större/tyngre varor: saccosäckar, myspölar,junior nest, sovpölar, möbler, ).
 

Här finns vi

BOX 1237
14125 Huddinge
Sverige

 

Skicka ett mail
E-post:[email protected];
Vi svarar alltid på mail så fort vi kan.

Chatta
Du kan även chatta med oss.
Vi är online så ofta vi kan på vardagar.
Är vi offline kan du skicka ett meddelande.


Här finns vi

BOX 1237
14125 Huddinge
Sverige