HUR LÅNG ÄR LEVERANSTIDEN?

Svar: I regel skickar vi beställd vara inom 24 timmar om inget annat anges i leveransinformationen på produktbeskrivningen. I bland händer det att en produkt tar slut i lager innan vi har hunnit uppdatera. Hör i så fall av dig om du inte har hört något av oss!


FÅR JAG EN ORDERBEKRÄFTELSE?

Svar: Vi skickar alltid en orderbekräftelse på angiven mailadress, detta går med automatik. Ibland händer dock att mailadressen blivit felstavad, vi har inget system för att upptäcka detta. I bland hamnar även denna orderbekräftelse i skräpposten, då det är ett automatgenererat mail, så ta gärna en titta där först och främst. Om du saknar den, skicka oss ett mail på babylove@babylove.se med namnet (För och efter) på den personen som beställningen är gjord på.


VAD KOSTAR FRAKTEN?

Svar: 39:- inklusive moms. Vid köp över 799 kronor är frakten gratis/inkluderad.


VAD HAR NI FÖR BETALMETODER?

Svar: Vi erbjuder betalning via Klarna checkout (Faktura och betalkort) samt Swish och Paypal Checkout


HUR KONTAKTAR MAN ER?

SvarVia mejl babylove@babylove.se, via kontaktformulär eller per telefon 08 128 666 70 mellan 10- 14 vardagar.


KAN JAG ANNULLERA MIN BESTÄLLNING?


Nej, det kan du tyvärr inte. Vi behandlar din beställning så snart vi mottagit den, så att dina varor kan levereras så snabbt som möjligt. Om varorna inte finns i lager (vid förhandsbeställning) kan beställningen inte heller annulleras.


JAG HAR TAGIT EMOT ETT SKADAT PAKET, VAD GÖR JAG?

Svar:  Synliga fraktskador på ett paket anmäls direkt till transportören/ombudet som ska göra en notering om skadan på din fraktsedel. Skador som inte har noterats hos ombudet/chaufför ersätts ej. Vänligen informera postombudet eller distributionsbudet att paketet är skadat så att skadan noteras på följesedeln och registreras i transportörers system. Sedan kontakta oss på babylove@babylove.se och skicka foto på den skadade varan och skadade emballage


VARORNA JAG FÅTT ÄR SKADADE, VAD GÖR JAG?

SvarÄr varan skadad måste du spara både varan och allt emballage. Finns det en synlig skada på paketet, ska det anmälas till ombudet enligt ovan. Efter det behöver vi få ett mail med foto på den skadade varan och eventuell skadade emballage. Skicka det babylove@babylove.se för hantering.


VAD GÖR JAG OM JAG INTE ÄR NÖJD MED MIN VARA?

Svar: Kontakta oss på babylove@babylove.se  . Du har som kund rätt att skicka tillbaka varan till oss inom 14 dagar i obruten förpackning. Vi förser er med en returfraktsedel på begäran, kostnaden för denna betalas av dig som kund,  dock max 49:- (gäller ej stora produkter som bollhav och produkter med hemleverans som lektält, saccosäck eller möbler, där blir kostnaden oftast högre).